Іспаська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Миколи Марфієвича

Get Adobe Flash player

Навчально-виховний процес

Привітання

Розкрити  творчий  потенціал кожного  учня

                                 

   Згідно плану атестації педагогічних працівників нашої школи,  22 лютого вчителем предмета захист Вітчизни (основи медичних знань) Труфин Н. П. було проведено інтегрований  відкритий урок  узагальнення та систематизації знань з ученицями 10 та 11 класів за темою: «Надання  домедичної  допомоги при  надзвичайних ситуаціях»

   Складаючи  завдання для уроку, я пам’ятала  слова Василя Сухомлинського: «Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло».

   Ази першої домедичної  допомоги варто знати всім, адже саме до приїзду медиків часто спливає дорогоцінний час, коли можна врятувати життя чи не допустити погіршення стану. Надавати таку допомогу можуть усі, хто вивчав основи медичних знань та здатен   контролювати ситуацію  до приїзду медиків. Правильна оцінка ситуації допоможе також зрозуміти, яких дій  ця ситуація потребує.  

   Всі  діти  –  неповторні, наділені від природи  унікальними здібностями, талантами та можливостями. Завдання вчителя  –  допомогти розкрити та розвинути здібності, нахили і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем та батьками. Здавалося б, учні 10 та 11 класів – це вже сформовані колективи, чи можна їх поєднати заново, створити таку атмосферу партнерства та взаєморозуміння, що дала б гарний результат?  Досвід проведення уроку показав, що так робити не тільки можна, а  необхідно для виховання  партнерських взаємовідносин,  уміння працювати з іншими на результат,  попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. Групи, на які були поділені учениці, працювали чітко та злагоджено,  діти чули один одного, надавали підтримку, демонстрували  один одному та присутнім  відчуття шкільної спільноти. (Користуючись нагодою, хочу зазначити, що наш вчительський колектив  завжди націлений на відмінний результат колективної роботи.  Це згуртована команда однодумців, спрямована на оптимальне вирішення поставлених перед нею завдань,  консолідації   навчально-виховного процесу, досягнення оптимального  рівня освіти,  виховання і розвитку   школярів.)

Кожен вид діяльності на уроці охоплював  три  етапи виховання  та навчання підростаючого покоління: по-перше,  випускник  школи   є  усебічно розвиненою особистістю, здатною до критичного мислення, по-друге, це  -  патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини, по-третє,  це  -  інноватор, здатний змінювати навколишній світ, конкурувати на ринку праці, учитися впродовж життя.

Кожного року підсумком навчання для випускників стане успішна здача ЗНО, цьогорічні випускники – не виняток. Пам’ятаючи про це, прагнула знайти такі завдання для узагальнення, щоб вони своєю структурою нагадували завдання ЗНО: це були завдання з вибором однієї правильної відповіді, знаходження логічних пар,  відгадування кросвордів з подальшим встановленням причинно-наслідкових зв’язків. А ще ми вчилися керувати диханням, щоб вміти справлятися з емоціями, стресом та напругою, а поставлені задачі вирішувати  в атмосфері психологічного комфорту та підтримки, щоб зміг  розкритися  потенціал кожної дитини.

За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж всього життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями. Реалії сьогодення переконують нас у правдивості висловлювання  Мартіна Лютера Кінга: «Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал».

Н. П. Труфин

Випадкове зображення:

zx150 6.JPG

Счетчик посещений

227193
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
В цьому місяці
За попередній місяць
За всі дні
79
98
1322
216052
3727
3654
227193

Ваш IP: 35.175.248.25