Іспаський ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. М. Марфієвича

Get Adobe Flash player

Навчально-виховний процес

Привітання

!!!Вітаємо з Днем народження!!!
Малиш Валентину Танасіївну

секретаря-діловода


Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

    В Іспаському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Миколи Марфієвича створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:

  • заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;

  • наявний пандус для осіб з особливими освітніми потребами;

  • виділено спеціальні  класні кімнати для даних учнів.

    Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздобленні навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно-тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кугове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.

  Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

     В закладі відкриті класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Створені умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Учням надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог, практичний психолог та логопед).

 

<Про затвердження Типової програми підвищення  кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в  закладах середньої  освіти відповідно до вимог Концепції "Нова Українська школа">

<Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах>

 

<ЩОДО ПОСАДОВИХ ОБОВ'ЯЗКІВ АСИСТЕНТА  ВЧИТЕЛЯ>

 

 

<Про визначення завдань працівниківпсихологічної служби системи освітив умовах інклюзивного навчання>

 

<Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах

інклюзивного навчання>

 

<Індивідуальна програма розвитку>

 

<Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах>

 

 

<КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА>

 

<ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЧИННИЙ>

Про організацію інклюзивного

навчання у загальноосвітніх

навчальних закладах

 

Випадкове зображення:

zDSCN1081.JPG

Счетчик посещений

295720
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
В цьому місяці
За попередній місяць
За всі дні
42
46
321
285353
2048
4847
295720

Ваш IP: 3.227.247.17