Гакман Віталій Дмитрович
Рік народження: 1975
Педагогічний стаж: 22 роки
Освіта: Вища, ЧДУ, КНПУ ім. М. Драгоманова
Спеціальність: Вчитель фізики, математики
Категорія: Вища.
Пед. звання, нагороди:
Проблема над якою працює: “Розвиток творчого мислення учнів при ров’ язуванні задач на уроках фізики та математики”
Впровадження досвіду:
- Досвід Березовського А.Г. Робота з обдарованими дітьми
Суть досвіду.
Розвивати творче мислення учнів на уроках фізики
Шляхи вирішення проблеми:
-
- Групові методи роботи на уроці- Створення проблемної та захоплюючої ситуації на уроці- Урок-гра- Позашкільна робота з предметів- Уроки навчання умінню розв’язувати задачі з застосуванням дидактичних матеріалів з кількома рівнями складності завдань- Написання проєктів- Створення атмосфери здорової конкуренції, яка сприяє зростанню інтересу до предмету- Розв’язування дослідницьких та нестандартних задач- Використання міжпредметних зв’язків- Застосування ІКТ.
Новації, надбання:
- Контрольні роботи з фізики 8 кл.
Скоропляс Микола Григорович
Рік народження: 1959
Педагогічний стаж: 36 років
Освіта: Вища, Тернопільський державний педінститут ім. Я. Галана
Спеціальність: Вчитель фізики і математики
Категорія: Вища.
Пед. звання, нагороди: Вчитель методист. Грамота МО України, Відмін. освіти України, Похвальний лист МОН України
Проблема над якою працює: Фізичний експеримент, як засіб підвищення інтересу учнів до вивчення фізики.
Впровадження досвіду:
- Костащук І. М. ЗНЗ І-ІІІст. С. Юрківці Заставнівський район
Суть досвіду.
Активізація розумової діяльності учнів на основі створення проблемних ситуацій
Шляхи вирішення проблеми:
- Використання електронних підручників з фізики 7- клас та астрономія 11кл.
- Використання Інтернет ресурсів.
Новації, надбання:
- Використання комплексу фізичний експеримент, як засіб підвищення інтересу учнів до вивчення фізики.
- Розробки уроків та лабораторних робіт на СД.
-Скарбничка учителя
Посібник: Фізичний експеримент, як засіб підвищення інтересу учнів до вивчення фізики.
Посібник : Сталі фізичні величини