Гакман Сергій Петрович
Педагогічний стаж: 19 років
Освіта: Вища,Кам'янець-Под. Педінститут
Спеціальність: Вчитель фізичного виховання.
Категорія: Вища.
Пед. звання, нагороди: Грамота МОНУ
Проблема над якою працює: "Фізкультура - засіб здорового способу життя"
Впровадження досвіду:
Суть досвіду.
Застосування системи створення проектів для підвищення результативності уроків словесності
Шляхи вирішення проблеми:
Новації, надбання:
- Методика проведення уроків фізкультури в спортзалі
План-конспект
уроку з фізичної культури для учнів 11 класу
Іспаської ЗОШ І-ІІІст.ім.М.Марфієвича
Модуль програми: волейбол
Завдання уроку:
1.Удосконалити техніку виконання передачі м`яча двома руками зверху.
2.Ознайомлення з системами гри у захисті в поєднанні з навчанням прямого нападаючого удару.
3. Навчальна гра із завданнями.
4. Розвиток рухових здібностей методом колового тренування.
Вчитель: Гакман Сергій Петрович
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар та обладнання:волейбольні м`ячі,медболи, гімнастичні лави, бар`єри, тумба.
Дата проведення:
Література: «Волейбол-спеціальні вправи» 2000р., «Підготовка юних волейболістів» 1982р., «Волейбол юним» 1997р.
№ П/П |
ЗМІСТ УРОКУ |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Д) 10. 11.
ІІ.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
1. 2.
3. 4. |
Стрибки коліна до грудей Перешикування для естафети Естафета: Учасники шикуються в дві колони.За сигналом перші учасники долають стрибками перешкоди у ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Передача м`яча двома руками зверху Передача м`яча в трійках,парах. Спочатку над собою потім партнеру. Пізніше звичайні передачі. Передача в трійках,але учні розташовуються 1,2 в колону ,а навпроти 3.Передачу виконують лише через 3. Те саме,що у вправі 2,але передачу виконують почергово. Передача м`яча у зустрічних колонах. Виконує учень передачу і стає в кінець своєї колони. Те саме,але після передачі переміщається в кінець зустрічної колони. Половина учнів шикується в колону,а інші навпроти в шеренгу. Учні в колоні з м`ячами роблять почергово передачі учням в шерензі, переміщуючись вздовж шеренги. Прямий нападаючий удар і ознайомлення із системами захисту. Імітація прямого нападаючого удару. Прямий нападаючий удар за допомогою станка. Прямий нападаючий удар після передачі партнера. Роз`яснення переваг і недоліків кожної із систем захисту у волейболі. Навчальна гра із завданнями. Колове тренування: 1-піднімання ніг на гімнастичній драбині 2-стрибкові вправи на тумбі 3-передача медболу двома руками від грудей 4-піднімання в сід(прес) 5-стрибки через гімнастичну лаву 6-згинання і розгинання рук в упорі лежачи Заключна частина уроку Вправи на відновлення дихання. Шикування. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання |
10-15р.
2р.
12`-15` 2`-3`
2`-3`
2`-3`
2`-3`
2`-3`
2`-3`
7`
1` 2`
2` 2`
5`-6` 6`
3` 1` 0.5` 1` 0.5` |
Стрибаємо на носках
З колони не виходимо. Передачу виконують до попадання. Наступний учасник стартує тільки після передачі естафети.
Звернути увагу на правильність розташування рук. Траєкторія польоту .
Передачу назад за голову виконуємо від чола.
Переміщуємось вправо.
Звернути увагу на роботу ніг. Учні з колони переміщуються приставним кроком. Учні в шерензі роблять передачу перед собою.
Правильність руху руки. Стопорящий крок. М`яч збиваємо спереді-вверху «Кутом вперед»-при скидках «кутом назад»-при нападі Пробуєм системи захисту
Правильність дихання Або стрибки,або піднімання Обережно виконувати Повільний перехід при зміні станцій,щоб був час на відпочинок.
Повільна ходьба з рухами руками. Виставлення оцінок. Стрибкові вправи. |