Іспаська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Миколи Марфієвича

Get Adobe Flash player

Навчально-виховний процес

Привітання

!!! Вітаємо !!!
З Днем народження
Токар Василину Іллівну

вчителя початкових класів

Картинки по запросу витаемо

 

!!!Вітаємо з Днем народження!!!
Бойчук Олену Остапівну

вчителя початкових класів

Картинки по запросу витаемо

 Ярема Віталій Миколайович 

Рік народження: 1985

Педагогічний стаж: 13 років.

Освіта: спец. Івано-Франківський коледж.

Спеціальність: Вчитель фіз. вих.

Категорія: Спеціаліст.

Пед. звання, нагороди: Гр. райво.

Проблема над якою працює: Шляхи удосконалення проведення уроків фізкультури.

Впровадження досвіду:

  • Заярнюк В. С. Винницька гімназія

Суть досвіду.

     Організація шкільних спартакіад.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Розробка відео-презентацій.
  • Створення бази даних з використанням (YouTube)

Новації, надбання: 

  • Практика судівства в позакласній роботі.

СКАРБНИЧКА ВЧИТЕЛЯ

 

Конспект уроку

З фізичного виховання для учнів 7-х класів (волейбол)

Вчитель Ярема В.М.
Іспаської ЗОШ І-ІІІ ст. ім.М.Марфієвича

   

Завдання уроку:

 

    1.Навчити верхньої передачі м’яча двома руками.

    2.Навчити техніки виконання нижньої бокової подачі.

    3.Розвиток спритності за допомогою рухливих ігор та естафет.

    4.Розвиток швидкісно-силових здібностей  методом колового  тренування.

Інвентар та обладнання:

    Волейбольні м’ячі, гімнастичні палиці, скакалки, секундомір.

Місце проведення:

   Спортивний зал школи.

Дата проведення:

   14.02.2014р.

 

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозува

ння

Організаційно-методичні

вказівки

 

                                        -2-

   -3-

                                   -4-

 

Підготовча частина

 

1.Вишикувати. Прийняти рапорт оголосити завдання уроку. Поцікавитись станом здоровя.

 

2.Провести стройові вправи повороти на місці.

А) право-руч

Б)ліво-руч

В)кругом

 

3.Провести загально-розвиваючі вправи в русі.

 

 

3.1Ходьба:

-звичайним кроком

-на носках

-на п’ятках

-на зовнішній стороні стопи

-на внутрішній стороні стопи

-в пів присяді

-в повному присяді

 

3.2 Біг

-з високим підніманням стегна

-закидання ніг в перед

-із захлестуванням гомілки

-«голопом» правим боком

-«голопом» лівим боком

-почергово 2 лівим, 2правим,

-спиною вперед

 

3.3 Вправи для відновлення дихання

 

4. Провести ЗРВ на місці

1. В.п.-о.с.

1-4-чотири колові рухи головою в ліву сторону

5-8-теж в право

2.В.п.-руки до плечей

1-4-чотири колові рухи в перед

5-8-назад

3.В.п.-стійка ноги нарізно руки на пояс

1-3-три нахили в право

4-в.п.

5-7- три нахили в ліво

8-в.п.

4.В.п.-широка стійка ноги нарізно

1-нахил до правої, руками торкнутися носка правої

2- нахил торкаючись підлоги

3- нахил до лівої

4-в.п.

5.В.п-широка стійка ноги нарізно руки за голову

1-мах зігнутою правою в перед схресно перед лівою ,ліктем лівої торкнутися коліна правого

2-в.п.

3-махом правого в перед схресно перед лівою, лівим ліктем торкнутись правого коліна

5-8-теж саме

6.Ходьба на місці

 

Основна частина

 

5. Розвиток спритності за допомогою рухливих ігор та естафет

 

1.Естафета біг з гімнастичними палицями

2.Естафета ведення м’яча за допомогою гімнастичної палиці

3.Естафета в парах з перенесенням  м’яча

4. Естафета з передачею м’яча над собою

5.Естафета «човник»

 

6.Передача м’яча з верху

6.1.Передача м’яча в парах

6.2.Передача в зустрічних колонах з наступним перебіганням в кінець колони

6.3.Нижня бокова подача

Розказати

Показати

Імітація виконання

Подача через сітку із зближених дистанцій, поступово збільшити відстань від сітки

 

7.Розвиток швидкісно-силових здібностей методом колового тренування

1.Станція-передача двома руками від грудей, в парах

2.Станція- стрибок через гімнастичну лаву

3.Станція-піднімання ніг на гімнастичній драбинці

4.Станція-стрибки через скакалку

5.Станція- прогинання з гімнастичною палицею

 

 

Заключна частина

 

1.Підвест підсумки уроку.

2.Виділити найбільш активних учнів на уроці,оцінити їх.

3.Оголосити домашнє завдання.

  

10-12`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10м

15м

15м

15м

15м

20м

15м

 

 

1`

20м

20м

20м

30м

30м

20м

20м

 

1`

 

3-4р

 

 

 

4-6р

 

 

4-6р

 

 

 

 

3-4р

 

 

 

 

4-6р

 

 

 

4-6р

 

 

20`

 

 

 

30-32`

 

 

 

 

5`

 

 

 

5`

 

 

 

5`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки на пояс

Руки за голову

Руки в сторони

 

 

 

Руки в сторони спина пряма

Руки на колінах

 

 

Руки на пояс

Руки на пояс, стрибками як найвище під рахунок вчителя

 

 

Дивитись через праве плече

Швидкість максимальна

 

Темп повільний

 

 

Максимальна амплітуда обертів

 

 

 

Максимальна амплітуда рухів

 

Виконувати глибоко нахили,старатися виконувати чітко

 

 

 

Ноги не згинати

 

 

 

 

Старатися ліктем торкнутися коліна

 

 

 

 

 

 

Для приведення організму у відносно спокійний стан і організації учнів до наступного виду діяльності

 

 

 

 

З обведенням гантелі

Стараємось вести м’яч прчмо

 

Старатися бігти преставними кроками

Не заступати лінію

Змагальний метод виконання

 

 

Виправити помилки

 

 

 

 

 

 

Командами через сітку

 

 

 

Максимальна частота передачу здійснювати двома руками від грудей

 

До прямого кута

 

Максимальна амплітуда рухів

 

 

 

 

Для приведення організму у відносно спокійний стан.

 

Виділити най активніших учнів на уроці.

 

 

 

 

Випадкове зображення:

DSCN0959.JPG

Счетчик посещений

204321
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
В цьому місяці
За попередній місяць
За всі дні
1
121
267
194294
1754
2999
204321

Ваш IP: 54.227.21.188