Іспаська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Миколи Марфієвича

Get Adobe Flash player

Навчально-виховний процес

Привітання

 Ярема Віталій Миколайович 

Рік народження: 1985

Педагогічний стаж: 13 років.

Освіта: спец. Івано-Франківський коледж.

Спеціальність: Вчитель фіз. вих.

Категорія: Спеціаліст.

Пед. звання, нагороди: Гр. райво.

Проблема над якою працює: Шляхи удосконалення проведення уроків фізкультури.

Впровадження досвіду:

  • Заярнюк В. С. Винницька гімназія

Суть досвіду.

     Організація шкільних спартакіад.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Розробка відео-презентацій.
  • Створення бази даних з використанням (YouTube)

Новації, надбання: 

  • Практика судівства в позакласній роботі.

СКАРБНИЧКА ВЧИТЕЛЯ

 

Конспект уроку

З фізичного виховання для учнів 7-х класів (волейбол)

Вчитель Ярема В.М.
Іспаської ЗОШ І-ІІІ ст. ім.М.Марфієвича

   

Завдання уроку:

 

    1.Навчити верхньої передачі м’яча двома руками.

    2.Навчити техніки виконання нижньої бокової подачі.

    3.Розвиток спритності за допомогою рухливих ігор та естафет.

    4.Розвиток швидкісно-силових здібностей  методом колового  тренування.

Інвентар та обладнання:

    Волейбольні м’ячі, гімнастичні палиці, скакалки, секундомір.

Місце проведення:

   Спортивний зал школи.

Дата проведення:

   14.02.2014р.

 

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозува

ння

Організаційно-методичні

вказівки

 

                                        -2-

   -3-

                                   -4-

 

Підготовча частина

 

1.Вишикувати. Прийняти рапорт оголосити завдання уроку. Поцікавитись станом здоровя.

 

2.Провести стройові вправи повороти на місці.

А) право-руч

Б)ліво-руч

В)кругом

 

3.Провести загально-розвиваючі вправи в русі.

 

 

3.1Ходьба:

-звичайним кроком

-на носках

-на п’ятках

-на зовнішній стороні стопи

-на внутрішній стороні стопи

-в пів присяді

-в повному присяді

 

3.2 Біг

-з високим підніманням стегна

-закидання ніг в перед

-із захлестуванням гомілки

-«голопом» правим боком

-«голопом» лівим боком

-почергово 2 лівим, 2правим,

-спиною вперед

 

3.3 Вправи для відновлення дихання

 

4. Провести ЗРВ на місці

1. В.п.-о.с.

1-4-чотири колові рухи головою в ліву сторону

5-8-теж в право

2.В.п.-руки до плечей

1-4-чотири колові рухи в перед

5-8-назад

3.В.п.-стійка ноги нарізно руки на пояс

1-3-три нахили в право

4-в.п.

5-7- три нахили в ліво

8-в.п.

4.В.п.-широка стійка ноги нарізно

1-нахил до правої, руками торкнутися носка правої

2- нахил торкаючись підлоги

3- нахил до лівої

4-в.п.

5.В.п-широка стійка ноги нарізно руки за голову

1-мах зігнутою правою в перед схресно перед лівою ,ліктем лівої торкнутися коліна правого

2-в.п.

3-махом правого в перед схресно перед лівою, лівим ліктем торкнутись правого коліна

5-8-теж саме

6.Ходьба на місці

 

Основна частина

 

5. Розвиток спритності за допомогою рухливих ігор та естафет

 

1.Естафета біг з гімнастичними палицями

2.Естафета ведення м’яча за допомогою гімнастичної палиці

3.Естафета в парах з перенесенням  м’яча

4. Естафета з передачею м’яча над собою

5.Естафета «човник»

 

6.Передача м’яча з верху

6.1.Передача м’яча в парах

6.2.Передача в зустрічних колонах з наступним перебіганням в кінець колони

6.3.Нижня бокова подача

Розказати

Показати

Імітація виконання

Подача через сітку із зближених дистанцій, поступово збільшити відстань від сітки

 

7.Розвиток швидкісно-силових здібностей методом колового тренування

1.Станція-передача двома руками від грудей, в парах

2.Станція- стрибок через гімнастичну лаву

3.Станція-піднімання ніг на гімнастичній драбинці

4.Станція-стрибки через скакалку

5.Станція- прогинання з гімнастичною палицею

 

 

Заключна частина

 

1.Підвест підсумки уроку.

2.Виділити найбільш активних учнів на уроці,оцінити їх.

3.Оголосити домашнє завдання.

  

10-12`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10м

15м

15м

15м

15м

20м

15м

 

 

1`

20м

20м

20м

30м

30м

20м

20м

 

1`

 

3-4р

 

 

 

4-6р

 

 

4-6р

 

 

 

 

3-4р

 

 

 

 

4-6р

 

 

 

4-6р

 

 

20`

 

 

 

30-32`

 

 

 

 

5`

 

 

 

5`

 

 

 

5`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки на пояс

Руки за голову

Руки в сторони

 

 

 

Руки в сторони спина пряма

Руки на колінах

 

 

Руки на пояс

Руки на пояс, стрибками як найвище під рахунок вчителя

 

 

Дивитись через праве плече

Швидкість максимальна

 

Темп повільний

 

 

Максимальна амплітуда обертів

 

 

 

Максимальна амплітуда рухів

 

Виконувати глибоко нахили,старатися виконувати чітко

 

 

 

Ноги не згинати

 

 

 

 

Старатися ліктем торкнутися коліна

 

 

 

 

 

 

Для приведення організму у відносно спокійний стан і організації учнів до наступного виду діяльності

 

 

 

 

З обведенням гантелі

Стараємось вести м’яч прчмо

 

Старатися бігти преставними кроками

Не заступати лінію

Змагальний метод виконання

 

 

Виправити помилки

 

 

 

 

 

 

Командами через сітку

 

 

 

Максимальна частота передачу здійснювати двома руками від грудей

 

До прямого кута

 

Максимальна амплітуда рухів

 

 

 

 

Для приведення організму у відносно спокійний стан.

 

Виділити най активніших учнів на уроці.

 

 

 

 

Модуль :

 

      «Баскетбол» 

 

          План-конспект уроку у 8 -класі

Модуль:                    Баскетбол

Тема:                          Передача м’яча двома руками від грудей та з відскоком            

                                    від підлоги. Подвійний крок і кидок м’яча в корзину

 Завдання уроку:

 1. Повторити техніки ведення м’яча та різновидів передач у баскетболі.

 2. Закріпити вміння передачі двома руками від грудей та передачі м’яча з

відскоком від підлоги.

 3. Вдосконалення техніки подвійного кроку і кидок м’яча в корзину.

 4. Розвиток рухових якостей під час навчальної двосторонньої гри.

 

Місце проведення: спортивний зал

Обладнання: баскетбольні м’ячі, свисток, кеглі.

Дата проведення: 27.11.2018р.

 

з\п

                    Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

1.

 

2.

3.

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготовча частина 12 хв.

Вишикувати. Прийняти рапорт. Привітання,ознайомлення із завданнями уроку

Поцікавитися станом здоров’я дітей

Стройові вправи: повороти праворуч, ліворуч,кругом.

Різноманітності ходьби:

-          на носках

-          на п’ятках

-          в півприсіді 

-          в повному присіді

Різноманітності бігу:

-в середньому темпі

-кроком галопу правим, лівим боком

-біг спиною вперед

-біг з доставанням баскетбольного кільця

 

 

45с

 

 15с

 6-8р

 

 

15м

15м

10м

10м

 2кола

20м

 

15м

2-3р.

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

Хворих відправити до медсестри школи

Слідкувати за чіткістю виконання. Руки притиснуті до тулуба

Руки на пояс

Руки за голову

Руки в сторони

Руки на коліна

Зберігати дистанцію

Вистрибувати якнайвище

Дивитися через праве плече

 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.

2.

 

3.

4.

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

8.

9.

 

 

 

 

 

1.

 

2.

 

3.

 

 4.

Загальнорозвиваючі вправи в русі:

а) підкидання м’яча в гору і ловіння

б) підкидання м’яча вгору, хлопок

в долоні і ловіння

в) підкидання м’яча вгору, хлопок в долоні за спиною і ловіння

г) ходьба в повному присіді і перекочування м’яча з однієї руки в іншу

 

Загальнорозвиваючі вправи на місці:

а) в.п. ноги разом, обертання м’яча

навколо тулуба

1-4 в праву сторону

5-8 в ліву сторону

б) в.п. ноги разом, обертання м’яча навколо колін

1-4 в праву сторону

5-8 в ліву сторону

в) ведення м’яча на місці

1-4 правою рукою

5-8 лівою рукою

г) ведення м’яча на місці без зорового контролю

 

 

            Основна частина – 30хв

 Передача двома руками від грудей

  Передача м’яча з відскоком            від підлоги   

  Пряма передача правою рукою від плеча

 Пряма передача м’яча  двома руками з за голови

 Ведення м’яча навколо партнера, зупинка двома кроками, поворот і передача м’яча двома руками від грудей

 Ведення м’яча однією рукою, після дворазового удару м’яча об підлогу, кидок партнеру, і подвійного кроку кидок у корзину

 

Ведення м’яча в русі, і після виконання подвійного кроку, кидок у корзину

 Естафета з виконанням ведення м’яча

 Навчальна двостороння гра баскетбол

 

 

 

 

     Заключна частина – 3хв.

Біг в середньому темпі , вправи на розслаблення

Підвести підсумки уроку, виділити найбільш активних учнів на уроці, оцінити їх.

Домашнє завдання

а) стрибки із скакалкою за 30с.

б) імітація рухів подвійного кроку

Організований вихід із спортивного залу.

 

15м

 

15м

 

15м

 

15м

 

 

 

 

 

4 р.

 

30с.

 

 

 

2р.

 30с.

 

 

 

 

 

1хв.

1хв.

 2хв.

 

2хв.

 4хв.

 

 

 4хв.

 

 

 

4хв.

 2хв.

 10хв.

 

 

 

 

 

20с.

 

2хв.

 

 

40с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна амплітуда рухів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи виконуються в повільному темпі з максимальною амплітудою рухів

Вправи виконуються довільно

 

 

 

 

 

 

 

Учні стоять у двох шеренгах обличчям один до одного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Судити за правилами гри

 

 

 

 

Темп повільний

 

Виставити оцінки учням

 

Хлопці – 52-50-48 разів

Дівчата – 60-58-56 разів

 

         

 

 

Випадкове зображення:

JPGDSCN2224.JPG

Счетчик посещений

240414
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
В цьому місяці
За попередній місяць
За всі дні
19
110
2525
228044
4690
1421
240414

Ваш IP: 3.227.233.55