Іспаська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Миколи Марфієвича

Get Adobe Flash player

Навчально-виховний процес

Привітання

!!!Вітаємо з Днем народження!!!
Гакмана Сергія Петровича

вчителя фізичної культури

Живи вільно

Давно людство перегорнуло сторінки історії, коли у світі панувало рабство. Здавалося б, що у XXI столітті питання торгівлі людьми давно закрите. Але трудове поневолення, змушування до жебракування чи надання сексуальних послуг, незаконна торгівля людськими органами – все це реалії надзвичайно поширеної світової павутини торгівлі людьми.

До Європейського Дня протидії торгівлі людьми практичний психолог Гурина Г.П. провела тренінгові заняття з учнями 10-го класу «Живи вільно».

Учні змогли дізнатися про форми поневолення та експлуатації ; як не потрапити у тенета вербувальників, щоб не стати жертвою їх шахрайських дій. Розігруючи практичні життєві випадки, школярі вчилися розпізнавати та знаходити вихід із ситуацій , що загрожують поневоленням.

Ми народжуємось, щоб бути вільними. Уміння захистити своє життя і свободу – важливий навик для майбутнього школярів.

Школа без булінгу

Чи існує школа, в якій немає місця насильству, приниженню, образам? Навіть, якщо і не існує, то спільними зусиллями можна створити такий навчальний заклад, де пануватиме толерантність, розуміння, довіра.

 З такою метою у нашій школі активно проходять антибулінгові заходи. У класних колективах у рамках тижня протидії булінгу  проведено бесіди про важливість толерантного спілкування, про цінність людського життя та дружби.

Шкільний психолог Гурина Г.П. провела тренінгові заняття за програмою «Стоп, булінг!».  У кожному класі традиційно укладено Угоду протидії булінгу.

 Кажуть, що крапля мала, але камінь точе. Якщо таку діяльність проводити постійно, систематично, залучаючи батьків та різні служби, то з часом у школі зникнуть явища, що називаються булінгом.

Академічна доброчесність. Що це?

Для чого дотримуватися академічної доброчесності? Щоби довіряти професіоналам, до яких звертаємося. Це стосується будь-якої сфери.

  Батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Якщо вдома толерують порушення доброчесності: наприклад, купують дитині збірники ГДЗ або ж виконують за дітей домашні завдання, то як би школа не старалася – учнів буде важко переконати, що вчитися доброчесно – правильно.

   Академічна доброчесність базується на чесності, довірі, мужності, повазі, відповідальності та справедливості. Мужність полягає у вмінні сказати собі “ні”, коли є можливість списати чи піти легшим шляхом.

Детальніше: Академічна доброчесність. Що це?

Стоп булінг! Знаю! Дію! Захищаю!

 

Булінг - це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом.

Причин — безліч, а жертвою може стати кожен, хто не вписався у рамки того чи іншого колективу.

 Що ж робити?

 Технології реагування працівників школи  на виявлені або встановлені факти булінгу:

 При встановленні факту або підозрі на наявність булінгу батьки або вчитель повідомляє про це адміністрацію закладу.

  • Адміністрація спільно із соціально-психологічною службою школи невідкладно реагує на представлені факти.
  • Безпосередня робота класного керівника, практичного психолога та соціального педагога з булерами та жертвами.
  • Бесіда з учнями класу щодо з'ясування проявів булінгу.
  • Бесіда окремо з булерами та окремо з жертвами третирування.
  • Бесіда окремо з батьками булерів та окремо з батьками жертв булінгу щодо ситуації, що склалася та визначення шляхів її подолання.
  • Відпрацювання навичок поведінки жертв та виведення їх зі стану жертви.

Детальніше:  Булінг!

Адаптація – крок до звикання

Початок навчання у школі – стрес для дитини, один з найбільш відповідальних моментів у житті. А заклад освіти – новий величезний світ, до якого треба звикнути. Звикнути до школи не так просто, адже мова йде не лише про новий режим, обов'язки та плани, а й про розширення меж спілкування, нові стосунки, неочікувані життєві ситуації, незвичні емоції.. Тому адаптації першокласників в умовах НУШ приділяється окрема увага. 

Загалом проблеми, які можуть виникнути під час адаптації першокласників до школи можна умовно поділити на три групи:

  • психологічну – звикання до нових вимог;
  • біологічну – звикання до нового режиму;
  • соціальну – входження до учнівського колективу.

Детальніше: Адаптація – крок до звикання

Випадкове зображення:

zx9 18.JPG

Счетчик посещений

285949
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
В цьому місяці
За попередній місяць
За всі дні
76
94
708
275809
1881
3366
285949

Ваш IP: 35.170.78.142